torstai 5. toukokuuta 2016

Ollako vai eikö olla?

Ainahan raskausaikaan kuuluu pelkoja ja huolia, mutta tuntuu että mä alan olla kohta jo vähän neuroottinena. Muutamana päivänä on tullut "en mä olekaan raskaana" -olo ja se säikäyttää, kun olen niin monen kohtukuolema -äidin kanssa asiasta käynyt keskusteluja. Tähän liittyy vahvasti vessapelko tunteen jälkeen, sekin juontaa aiemmilta hermohetkiltä.

Onneksi mä hankin pahimpaan säikäyttelyaikaan tuon kotidopplerin, sillä saa pikaisestikin mielenrauhaa itselleen. 

Parin viikon päästä on juhlapäivä kun päästään sinne 24 viikkoon. Seuraava etappi onkin sitten heinäkuun alussa kun vuorossa on 30. Pikku hiljaa.


Löysin tällaisen, oli ihan pakko saada. Tää kuuluis mun mielestä jokaisen yhärimutsin äitiyspakkaukseen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti