maanantai 2. toukokuuta 2016

Miksi?

Viimeisen viikon aikana mä olen miettinyt (taas), mikä saa toisen pesemään kätensä omasta lapsestaan. Miten ihmeessä voi vaan kohauttaa olkiaan, kääntää selkänsä ja olla niinkuin mitään ei olisikaan?

Mä haluaisin vastauksia. Selityksen sille, miten näin voi tehdä. Ilman katkeruutta, mutta ihan oman mielenrauhan ja ymmärryksen vuoksi.


En mä ikinä tule sitä vastausta saamaan. Kyllähän se on edelleen mun fb kamu ja varmaan näkee aika monetkin baby -päivitykset, ainakin niin halutessaan. Mikä saa mut miettimään että kokeeko oven olevan sen verran raollaan, että uskaltaa siitä luikahtaa sisään, jos siltä alkaakin tuntumaan. Vai pelottaako liikaa että olisinkin jotain sitten vailla. 

Mietinkin, että pitäisikö mun kuitenkin ilmoittaa sille vauvan syntymästä henkilökohtaisesti ja kiittää siitä mitä olen saanut. Ja samaan hengenvetoon todeta, että ovi on raollaan, ilman velvoitteita, jos siltä alkaa tuntua.

Huomenna on rakenneultra, jonka jälkeen somessa tuodaan julki, pitikö poika -hytinät paikkansa, ja myös, miten hyvin sijais-daddy hommansa hoitaa, se kun tuntuu monia niin mietityttävän. Koska mä olen supernainen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti